poniedziałek, 29 lipca 2013

Rozdział 9



* Randka Leonetty [oczami Leona]*

Byliśmy już w tej restauracji , polecił mi ją mój ojciec , który
dużo podróżuje i dlatego ją znał.
Punkt dla taty-pomyślałem.
Violetta aż zaniemówiła z wrażenia.
Leon tu jest pięknie czym ja na to zasłużyłam? - powiedziała.

Randka zleciała dosyć szybko. Wrócili do hotelu ok. 22.
Pod hotelem zastali płaczącą Larę.

* Lara *
No świetnie , jeszcze widzą jak płaczę!
Co się stało? - spytała mnie Viola.
Nic mi nie jest , po prostu boli mnie brzuch. - oczywiście nie
powiedziałam całej prawdy.
Powiedz prawdę! Przecież widzą , że kłamiesz. - nagle pojawił się Diego.
Powie nam ktoś o co chodzi? - w końcu krzyknął Leon.
Tak , więc ja i Diego będziemy mieli dwojaczki, a na dodatek
dostałam termin na jutro.

* Fran i Marco*
Kiedy wróciliśmy z plaży od razu poszliśmy do naszego pokoju.
Położyliśmy się do łóżka , bo byliśmy bardzo zmęczeni w końcu
jutro idziemy do zoo.

* Następny dzień , przed hotelem ,wszyscy [ oczami Diego ] *
Nie mogę przestać myśleć o tych dwojaczkach , ale póki co muszę
się skupić na mojej księżniczce i zapewnić jej wszystko czego
będzie tylko chciała.
Teraz idziemy wszyscy razem do zoo.

*Godzinę później ,zoo , Naty *
Jejku jak tu ślicznie! Te zwierzątka , boskie!
Za to te węże jakoś mnie przerażają...
Aaaaa! - zaczęłam krzyczeć jak głupia , bo zobaczyłam , że wąż ,
który był w terrarium na mnie spojrzał.
Wszyscy zaczęli się śmiać..

* Wieczór , randka Tomasa i Ludmi [ oczami Ludmi ]*
Tomas to super gość! Cieszę się , że mam kogoś takiego.
Tomi tu jest cudownie! Dziękuję - powiedziałam i pocałowałam go ,
ale nie tak jak zwykle tylko bardzo namiętnie!

* Tomas*
Łał ,nie wiedziałem , że Ludmiła potrafi tak całować!

* Leon *
Po powrocie z zoo poszliśmy z Violą od razu do swojego pokoju.
Położyliśmy się , ona zaczęła mnie całować , potem ja ją i tak jakoś
doszło do TEGO.

* Następnego dnia ,Violetta *
Obudziłam się z ogromnym bólem brzucha , ubrałam się szybko i poszłam
do toalety , zwymiotowałam parę razy..Więc poszłam do apteki do test
ciążowy.Kiedy go zrobiłam i czekałam na wynik martwiłam się.
Nie chciałam być jeszcze mamą , nie w takim wieku.
Oo , już - powiedziałam sama do siebie.
Wynik był....
_________________________
Podoba się , już jutro 3 kolejne ;)

~ Melania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz