wtorek, 23 lipca 2013

Rozdział 8.



* Pokój Leonetty *

Leon! Wyłaź z tej łazienki! Siedzisz tam godzinę..! - Viola krzyczała na Leona - Zapraszasz mnie na kolację , a potem zajmujesz łazienkę . ZARAZ SIĘ SPÓŹNIMY.!!
Chłopak w końcu ustąpił i wyszedł.W tym czasie Violetta szybko poszła się umalować i przebrać.
Jak zobaczyłem Violette nie mogłem uwierzyć , że tak ślicznie wygląda - myślał Leon.
Od razu zrobiliśmy sobie zdjęcie.

*Lodziarnia ,Naty i Maxi [oczami Maxiego ] *

Kiedy weszliśmy do Lodziarni Natalia zaniemówiła..
Te pomieszczenie było cudowne, pastelowe ścianki , kanapy , przystępne stoły.
Dzień dobry , co zamawiacie? - spytał wysoki mężczyzna , który patrzył na Natalię jak by się w niej zakochał.
Ja poproszę puchar lodów miętowo czekoladowych ,a moja DZIEWCZYNA chce? - podkreśliłem po czym spojrzałem na Natalie.
Ja poproszę puchar lodów śmietankowo truskawkowych.
Dobrze - powiedział i odszedł smutny.

* Fran i Marco , plaża [ oczami Fran]*
Jesteśmy na plaży jest idealnie , Marco zrobił piknik. Jest normalnie cudowny. Mam szczęście , że mogę być z takim chłopakiem jak on! Przypomniało mi się nasze pierwsze zdjęcie.

__________________
Rozdział krótki , ale nie mam weny ;cc
Od września zacznę pisać , teraz są wakację i nie mam za bardzo czasu.
Postaram się napisać parę rozdziałów i dodam.
~ Melania.

2 komentarze:

  1. Super rozdział! Leonetta i Marcesca!!! Trudno, że krótki. Mam nadzieję, że wena szybko wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)
    Czekam na następny!
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń