piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział 10 + niespodzianka :)

Wynik był negatywny! Na całe moje szczęście nie chciałam być
w ciąży. Nie w takim młodym wieku! Mam dopiero 19 lat.
Jak ja się ciesze!!

*Maxi i Naty *

MAXI !!! WYŁAŹ Z TEJ ŁAZIENKI! JA TEŻ CHCEM SIĘ WYSZYKOWAĆ! MUSZĘ
SIĘ WYKĄPAĆ I UCZESAĆ I PRZEBRAĆ! MAAXI DO CHOLERY! - krzyczałam , ale to
nic nie dawało. On mógł siedzieć w łazience całymi dniami!
Kiedy w końcu wyszedł opadła mi szczenka , chciałam się na niego
rzucić. Wyglądał dokładnie tak samo jak pół godziny wcześniej!
NO NIE WIERZE! CO TY TAM ROBIŁEŚ? - już nie krzyczałam ,
tylko darłam się tak głośno , że aż wszyscy nasi znajomi przybiegli.


* 15:00 ,plaża , Braco*

Właśnie pływam sobie na materacu , aż tu nagle ktoś mnie zepchnął
z niego i wpadłem do wody.
No świetny żart Tomiii - powiedziałem sarkastycznie , a reszta nie
mogła przestać się śmiać..
To za moje - powiedziałem i biłem Tomasa materacem!

* 19,00 , kolacja w hotelu , wszyscy , oczami Ludmi *

Kolacja jest pyszna , Majorka to cudowne miejsce!
Idziemy na miasto? - zaproponowałam , a reszta się zgodziła.

*03:47 , hotel , Diego*
Nie potrzebnie szedłem na te balety. Jutro , to znaczy już dzisiaj
Lara rodzi , bo termin jej się przedużył ... Mam nadzieję , że nie jest
na mnie zła.


4 tygodnie później ( miesiąc ) , * Buenos Aires LARA *

Dzisiaj Diego wyjeżdża do Polski. Dobrze , że Leonetta , Naxi i Marcesca
no i ja zamieszkaliśmy razem , ponieważ Braco i Cami są w Rosjii , a Ludmi
i Tomas są w Madrycie. Nasze dzieci , no właśnie mamy jednak TROJACZKI!
Świetnie , dobrze , że nasi przyjaciele nam pomagają.
Tak więc mamy dwójkę dziewczynek i jednego chłopczyka, ale jest jeszcze
jedna niespodzianka Ludmi i Naty są w ciąży!!!!!
Nasze dzieci nazywają się Lenka , Paula i Patryk.

* Diego , Polska*
Jestem już w Polsce , nie jest tu tak jak bym chciał, ale już trudno.
Najpierw będę zwiedzał , a potem praca . Tęsknie za Larą i dzieciakami!
Owszem , niby jej pomagają , ale dzieci potrzebują ojca , swojego!


* Fran , dom Marco i Fran , wieczór *

Jestem w ciążdy już od miesiąca. Strasznie chciałabym dziewczynkę
rozpieszczała bym ją i w ogóle. Każdy z nas wziął pod opiekę jedno dziecko
Naxi mają Lenkę , Leonetta ma Paule , a my Patryka. Dobrze , że
ja i Marco mamy
ogromny dom.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I jak się podobało? :)
Jak myślicie co będzie z Diego i Larą?
A co urodzą Naty i Fran i co z Leonettą?
Czy będą mieli dziecko? :))

NIESPODZIANKA!










































































































1 komentarz: